Voor telefonische ondersteuning kunt u contact opnemen met onze helpdesk.
Bereikbaar op werkdagen van 8:30u tot 17:00u.
Voor het verlenen van externe toegang. Selecteer uw systeem:
Microsoft Windows // Apple OS X
Voor het verlenen van externe toegang. Selecteer uw systeem:
Microsoft Windows // Apple OS X
Voor telefonische ondersteuning kunt u contact opnemen met onze helpdesk.
Bereikbaar op werkdagen van 8:30u tot 17:00u.
Een werkstation, printer, Access Point, Switch of een ander aangeschafte product/component wordt bij een defect bij u opgehaald.
Bij een reparatie zorgt Liveatschool voor tijdelijke (gratis) vervanging van het defecte apparaat.
Bij optionele on-site garantie komt een medewerker binnen de afgesproken responsetijd de storing op locatie verhelpen.
Ons proactief (applicatie) beheer en onderhoud omvat onder andere de volgende vormen van ondersteuning:
- Automatische (her)installatie en updates van server en werkstations, besturingssysteem en MS Office.
- Installatie van nieuwe werkstations en printers op afstand
- Remote beheer, back-up en beveiliging (Antivirus)
- Telefonische helpdesk
- Online monitoren en probleemmeldingen